معرفي كتاب ناخدايي ديجيتال


در آینده کلیه‌ی صنایع دیجیتالی می‌شوند و این آینده از آن چیزی که می‌اندیشید به شما نزدیک‌تر است! (نقل از کتاب)
مطالعه ی نسخه ی دیجیتال این کتاب با موضوع دیجیتال
در کنار پیشنهاد مطالعه ی چندین باره ی این کتابِ الهام بخش، میخوام به همه ی کتابخوانها، استفاده از  کتابخوان یا همون  BookReader رو هم پیشنهاد کنم. درسته لذت کتاب رو نداره و اصلا به لحاظ فیزیکی و ماهیتی با کتاب متفاوته ولی امتیازهای فراوانی داره که قابل چشم پوشی نیست. بهش فکر کنین!
 بازنشر معرفی کتاب از سایت انتشارات آریانا:
” این روزها در هر صنعت و بخشی که فعالیت می‌کنید، فناوری‌ های دیجیتال در حال توسعه میان مرزهای کسب‌وکارتان هستند. هیچ فرقی ندارد کارمند بانک هستید یا یک فروشگاه زنجیره‌ای، در صنعت دارو هستید یا خودروسازی، هر کجا که کار می‌کنید باید بدانید و آگاه باشید که دو راه بیشتر پیش رویتان قرار ندارد: تحولات دیجیتالی یا حرکت به سمت نابودی!”
 کتاب «  ناخدایی_دیجیتال » مفاهیم مهم دیجیتال را از پایه و با زبانی ساده و قابل فهم توضیح داده است. نویسندگان این کتاب تجربه‌ی سال‌ها آموزش و مشاوره در زمینه‌ی تحول دیجیتال را دارند. بنابراین مطالعه‌ی این کتاب مخاطبان را در حد مطلوبی با تفکر دیجیتال آشنا می‌کند.
 نقطه‌ی تمایز این کتاب استفاده از مثال‌های بومی و داخلی است که مرتبط با فضای کسب‌وکارهای ایرانی می‌شود. مثال‌هایی از  تحول_دیجیتال در کسب‌وکارهای ایرانی در بخش‌هایی از کتاب به نام «ایران زیر ذره‌بین دیجیتال» آورده شده است.
نویسنده: مهدی شامی زنجانی، فراز نبیی، شادی ایران دوست
@Shamizanjani
@faraznabiyi
ناشر چاپی: آرياناقلم
@aryanaghalam
ناشر ديجيتالي:كتابراه
@ketabrah
سال انتشار: 1399
تعدادصفحات: 256
شابك: 978-622-708904-2

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *